התכנית הטיפולית- עלות ובעיקר תועלת

מתוך הבנה שכל בחירה בחיינו, גם בחירה בריפוי, חייבת להיות בת קיימא גם ברמה הכלכלית- מאפשרת תכנית זו לבחור מראש במסלול ברור למדיי, ולקבל מחיר מיוחד עבור כל התהליך. במקום שכל ביקור בקליניקה יאתגר את המשאבים כלכליים וגם את השלווה הנפשית, התכנית מאפשרת שעלות 5 המפגשים תתפרס על פני שישה חודשים, ויחד עם הנחה של 15%, יהיה התשלום החודשי עבור המפגשים 233 ₪ בלבד! (לא כולל צמחים ותוספים).

לרכישת תהליך טיפולי בן 5 מפגשים עם דרור דראמי

באופן יחידני עלות כל מפגש הוא 300 ש"ח, עלות מפגש מסע הינה- 400 ש"ח, ועלות המפגש הראשון הינה- 450 ש"ח. כך, צפוי היה תמחור התהליך להסתכם ב- 1,650-1750 ש"ח, הנפרסים על פני 3 חודשים.
כשאתם בוחרים בתהליך הרב שלבי אתם מקבלים גם הנחה משמעותית על כל המפגשים (למעלה מ- 15% הנחה), גם לאחר ה-5 הראשונים,  וגם 10% הנחה על הצמחים והתוספים (אשר מראש במחיר נמוך מהמקובל, היות ואני מכין אותם בעצמי, ללא פערי תיווך), וגם פריסה ל- 6 חודשים (למרות שתהליך הבסיסי הוא בן 3 חודשים)

בחירה בריפוי אינה בחירה פשוטה. בעידן רב מחויבויות כשלנו, היא מאתגרת את הזמן, את הכיס, את האמון ואת יכולת ההתמדה. הצלחת הריפוי תלויה אפוא לא רק בשיטות ריפוי טובות ומטפלים מקצועיים, אלא גם בתנאים שמאפשרים בחירה בריפוי- תנאים שיאפשרו בחירה שלמה וראש שקט מתוך הבנת התהליך, העלויות, התועלות ומסגרת הזמן הנחוצה לכך.

למען זאת נעשתה התכנית הרב שלבית.

עוד סיבות ללכת על תהליך שלם

פירוט שלבי התהליך

לרכישת תהליך טיפולי בן 5 מפגשים עם דרור דראמי כרטיס אשראי- תשלום מקוון

מאמרים - הספריה של הידע וחכמת הצמחים

לחצו על התמונה המתאימה למעלה, לקריאת סדרת המאמרים שמעניינת אתכם.